Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Fenerbahçeliler Derneği’nde Yangın Çıkaran Çocuklar Ailelerine Teslim Edildi

Posted on 18 Mayıs 2026 by Elif Doğan

İnegöl, Cuma Mahallesi Elektrik Sokak’ta bulunan Fenerbahçeliler Derneği’nde dün akşam saat 18.00 civarında yangın meydana geldi. İddialara göre, derneğin bahçesindeki sandalyeleri ve perdeleri çakmakla ateşe veren iki çocuk, olayın ardından hızla kaçtı. Yangını gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye ve polis ekibi sevk edildi. İtfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek alevleri kontrol altına aldı.

Yangının çıkış anları, çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı. Olayla ilgili başlatılan soruşturma neticesinde yangını çıkartan kişilerin Baran K. ve Münür Ç. olduğu tespit edildi. İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Çocuk Büro Amirliği ekipleri, kaçan çocukları kısa sürede buldu. Psikolog eşliğinde ifade alan çocuklardan Baran K.’nın, “Ben Galatasaraylıyım, Fenerbahçe’yi sevmiyorum, o yüzden yaktım” şeklinde bir açıklama yaptığı öğrenildi. Her iki çocuk, ifadelerinin alınmasının ardından ailelerine teslim edildi.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

FETÖ Soruşturmaları Devam Ediyor: Aktif 7 Personel ile 24 Gözaltı Kararı →
← Tutuklanan ROK’un Nagehan Alçı’ya Gönderdiği Para Transferleri İnceleniyor

Author: Elif Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al