Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Karabük’te Otelde Karbonmonoksit Gazı Zehirlenmesi: 42 Kişi Hastaneye Kaldırıldı

Posted on 18 Mayıs 2026 by Elif Doğan

Karabük’te, sabah saatlerinde Barış Mahallesi’nde bulunan bir otelde karbonmonoksit gazı zehirlenmesi olayı yaşandı. Edirne’den gelen bir derneğin düzenlediği gezi ile Safranbolu’yu ziyaret eden, çoğunluğunu şehit ailelerinin oluşturduğu toplam 42 kişi, otelde meydana gelen gaz sızıntısından etkilendi. Olayın ardından, durumu acil olarak bildiren ihbar üzerine itfaiye, sağlık, polis ve AFAD ekipleri olay yerine yönlendirildi. Yapılan müdahaleler sonucu, 2’si çocuk olmak üzere 35 kişi Karabük Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne, 2’si çocuk ve 7 kişi ise Safranbolu Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Karabük Valisi Oktay Çağatay, hastaneye giderek tedavi altına alınan kişileri ziyaret etti. Yetkililer, gazdan etkilenen 42 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğunu belirtirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Elazığ’da SGK’ya Zarar Veren Çetenin Çöküşü: Eş Zamanlı Operasyon Gerçekleştirildi →
← Karpuzun Sağlığa Faydaları Bilimsel Olarak Kanıtlandı

Author: Elif Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al