Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Telefonlara Gönderilen Mesajlar Savaş İhtimali Endişesi Yarattı

Posted on 17 Mayıs 2026 by Elif Doğan

17 Mayıs 2026 tarihinde, Milli Savunma Bakanlığı (MSB), sosyal medyada yayılan “seferberlik emri” ile ilgili iddialara yanıt verdi. Bakanlık, bu mesajların her yıl düzenlenen Yıldırım Serisi Seferberlik tatbikatları kapsamında, görevlendirilen personele gönderildiğini açıkladı. MSB, bazı vatandaşların seferberlik emri aldıkları yönündeki paylaşımların asılsız olduğunu vurguladı.

Yapılan açıklamada, Yıldırım Serisi Seferberlik tatbikatlarının her yıl düzenli olarak gerçekleştirildiği hatırlatıldı ve şu bilgiler verildi: “2026 Yıldırım Serisi Seferberlik tatbikatlarına toplam 7 bin 686 yedek personel katılacak. Bu tatbikatlar eylül ve ekim ayları arasında gerçekleştirilecektir. Görevlendirilen personele 15 Mayıs 2026 tarihinde sistemde kayıtlı mobil telefonlarına bilgilendirme mesajı (SMS) gönderilmiştir.”

Bakanlık, bu bilgilendirmelerin rutin bir uygulama olduğunu ve endişelenecek bir durum bulunmadığını ifade etti. Sosyal medya kullanıcılarının yanlış bilgilendirilmemesi için resmi kaynaklardan duyuruların takip edilmesi gerektiği de vurgulandı.

Posted in Genel

Yazı gezinmesi

Putin’den Transdinyester İçin Önemli Adım: Rus Vatandaşlığı Kolaylaşıyor →
← Ahşap Atıklarla Sanatını Konuşturan Usta: Talepler Her Geçen Gün Artıyor

Author: Elif Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al