Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Başkan Faruk Demir’den 19 Mayıs Kutlaması: “Geleceği Bilim ve Sanatla Şekillendireceğiz”

Posted on 20 Mayıs 2026 by Elif Doğan

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle anlam dolu bir mesaj yayımladı. Başkan Demir, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün genç nesillere bıraktığı Cumhuriyet mirasının, kararlı bir şekilde geleceğe taşınacağını vurguladı.

Gençlerin Türkiye’nin geleceğini şekillendireceğine inanan Demir, yerel yönetim olarak gençlere yönelik projelere büyük önem verdiklerini ifade etti. Bilim, sanat ve çağdaş değerlerin rehberliğinde, Ardahan’da gençler için daha modern ve yaşanabilir bir kent yaratma hedefinde olduklarını belirtti.

Başkan Demir, mesajını şu cümlelerle sonlandırdı: “Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak üzere tüm şehitlerimizi rahmetle anıyor, gazilerimizi minnetle yad ediyorum. Tüm gençlerimizin ve Ardahan halkının 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

CHP’li Umut Akdoğan Aksaray’da “Fakirlik Belgesi” Üzerine Eğlenceli Tepkiler Verdi →
← Başkan Faruk Demir’den 19 Mayıs’a Özel Mesaj: “Geleceği Bilim ve Sanatla İnşa Edeceğiz”

Author: Elif Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al