Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Başkan Faruk Demir’den 19 Mayıs’a Özel Mesaj: “Geleceği Bilim ve Sanatla İnşa Edeceğiz”

Posted on 20 Mayıs 2026 by Elif Doğan

Ardahan Belediye Başkanı Faruk Demir, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı vesilesiyle bir kutlama mesajı yayımladı. Mesajında, Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün genç nesillere bıraktığı Cumhuriyet mirasının, azim ve kararlılıkla geleceğe taşınacağına dikkat çekti.

Başkan Demir, Türkiye’nin geleceğinin gençlerin üzerine inşa edileceğini vurgulayarak, yerel yönetim olarak gençler için hayata geçirilen projelerin önemine değindi. “Gençler, bilim, sanat ve çağdaş değerlerle ülkemizin yarınlarını şekillendirecek” diyen Demir, Ardahan’da gençler için daha modern, dinamik ve yaşanabilir bir yaşam alanı oluşturma çabalarının kararlılıkla sürdüğünü ifade etti.

Başkan Demir’in kutlama mesajı, şu anlamlı sözlerle sona erdi: “Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak üzere, tüm şehitlerimizi rahmetle anıyor, gazilerimize minnet duygularımızı iletiyorum. Tüm gençlerimizin ve Ardahan halkının 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

Başkan Faruk Demir’den 19 Mayıs Kutlaması: “Geleceği Bilim ve Sanatla Şekillendireceğiz” →
← Ayvalık’taki Özel Öğrencilerin Temsili Askerlik Töreni: Unutulmaz Bir Deneyim

Author: Elif Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al