Skip to content

  • Ana Sayfa
  • Haber
  • Ekonomi
  • Sağlık
  • Eğitim
  • Teknoloji
  • Tanıtım
  • İletişim

Adana’da Sağlık Çalışanlarına Yönelik Sahte İmza Skandalı: 100 Kişi Yandaş Sendikaya Üye Yapıldı

Posted on 13 Mayıs 2026 by Elif Doğan

Adana’da sağlık sektöründe görev yapan yaklaşık 100 sağlık çalışanının, bilgileri ve rızaları dışında sahte imzalarla iktidara yakınlığı ile bilinen Sağlık-Sen sendikasına üye yapıldığı iddia ediliyor. Genç Sağlık Sendikası, durumu mahkemeye taşıyarak konuyla ilgili suç duyurusunda bulundu.

İddiaya göre, Adana Şehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Seyhan Devlet Hastanesi bünyesindeki sağlık emekçileri, başka sendikalara üye olan ya da sendika üyesi olmayan bireylerin isimleriyle sahte istifa dilekçeleri ve sendika üyelik formları düzenlendi. Bu süreçte, yaklaşık 100 kişinin adı geçerek sahte imza kullanıldığı öne sürüldü.

Genç Sağlık Sendikası’nın Adana Cumhuriyet Başsavcılığına yaptığı şikayette, “Şüpheliler, hem mevcut sendikalarında kayıtlı olan hem de başka sendikalara bağlı kamu personelini, istifa etmiş gibi göstererek sahte imzalarla dilekçeler hazırlamışlardır. Ardından, bu kişilerin isimleriyle sahte imza atarak Sağlık ve Sosyal Hizmet Çalışanları Sendikasına üye kayıt formları düzenlenmiş ve bu belgeler, ilgili resmi kurumların idari birimlerine sunularak işlemler gerçekleştirilmiştir” denildi.

Bu skandal, sendikalar arası rekabeti ve çalışma hayatında yaşanan etik ihlalleri bir kez daha gündeme getirmiş durumda. Adana’daki sağlık çalışanlarının bu tür uygulamalara maruz kalması, ciddi bir endişe kaynağı olarak değerlendiriliyor.

Posted in Eğitim

Yazı gezinmesi

İçişleri Bakanlığı’nda Görevden Alma ve Tayin Süreçleri Yenilendi →
← Ekonomik Kriz Geniş Aileleri Parçalayarak Çekirdek Aile Yapısını Artırıyor

Author: Elif Doğan

Copyright © 2026 | Design by ThemesDNA.com
beylikdüzü escort
avcılar escort
esenyurt escort
beylikdüzü escort
bahçeşehir escort
istanbul escort
Office Lisans Satın Al